DARMOWA DOSTAWA od 299 zł ▪ Czas realizacji do 5 dni roboczych ▪ 14 dni na zwrot towaru

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go do Nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

W przypadku chęci odstąpienia od Umowy sprzedaży pobierz > FORMULARZ ZWROTU < a następnie otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu, który znajdował się w paczce odeślij firmą kurierską na adres:

MILAGRO STORE
ul. Towarowa 71/12
43-600 Jaworzno

lub nadaj do Paczkomatu: JAW02N

E-mail: biuro@milagro-store.pl
Tel.: 572 036 776

PROSIMY O NIE WYSYŁANIE PACZEK POCZTĄ POLSKĄ

  • nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem
  • nie przyjmujemy paczek wysłanych na inny adres, niż wskazany do zwrotu
  • każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony 
  • WAŻNE! Bardzo prosimy o dostosowanie opakowania do rozmiaru ubrania (nie upychanie produktów w małe kulki itd.)
  • koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący

NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTÓW OSOBISTYCH

Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu (jeśli przypada on w weekend lub po godz. 16.00, licząc od najbliższego dnia roboczego).

Uwaga! Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej zwrotu (imię i nazwisko) oraz dowód zakupu dołączony do zamówienia. 

Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, o którym klienci są informowani drogą mailową.

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

Sprzedający nie odpowiada za niedostarczone paczki ze zwrotami przez firmy kurierskie w tym nieawizowane (tj. zaznaczone w systemie jako awizowane bez zostawienia faktycznie awizo), ponieważ nie mając wiedzy o próbie ich dostarczenia, nie mamy jak ich odebrać - wszystkie takie sytuacje należy rozwiązywać bezpośrednio z przewoźnikami.

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymany towar jest zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.

Jeżeli otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem, niezwłocznie należy Nas o tym powiadomić drogą mailową, by otrzymać formularz reklamacji.

W przypadku reklamacji, otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu należy odesłać na adres wskazany przez Sklep przy przesłaniu formularza reklamacji

  • nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem
  • każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, MILAGRO STORE zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji
  • koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący - zostanie on zwrócony wraz z pozostałymi kosztami transakcji. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

MILAGRO STORE ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.