DARMOWA DOSTAWA od 299 zł

Zwroty i reklamacje

PROSIMY O NIE DOKONYWANIE ZWROTÓW W DNIACH 15-29 MARCA. DZIĘKUJEMY

Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go do Nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Kwestia zwrotu nie dotyczy ubrań z wyprzedaży.

Klient zwraca produkt w takim stanie, jaki otrzymał. Jeżeli produkt zawiera brak np. w postaci paska, najlepiej nas o tym powiadomić mailowo w dniu odebrania paczki. Sklep kontaktuje się także w tej sprawie z klientem celem wyjaśnienia podczas rozpatrywania zwrotu. 

W przypadku chęci odstąpienia od Umowy sprzedaży pobierz > FORMULARZ ZWROTU < a następnie otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem nadaj do Paczkomatu JAW17M

 

E-mail: biuro@milagro-store.pl

Tel.: 727 553 316 (numer przypisany do aplikacji InPost)

 

- nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem

- nie przyjmujemy paczek wysłanych w inny sposób niż do Paczkomatu

- każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony 

WAŻNE! Bardzo prosimy o dostosowanie opakowania do rozmiaru ubrania (nie upychanie produktów w małe kulki itd.)

- koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący

NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTÓW OSOBISTYCH

Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu (jeśli przypada on w weekend lub po godz. 16.00, licząc od najbliższego dnia roboczego).

Uwaga! Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej zwrotu (imię i nazwisko) oraz dowód zakupu dołączony do zamówienia. 

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem, niezwłocznie należy o tym powiadomić drogą mailową na adres biuro@milagro-store.pl