Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go do Nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Klient zwraca produkt w takim stanie, jaki otrzymał. Jeżeli produkt zawiera brak np. w postaci paska, najlepiej nas o tym powiadomić mailowo w dniu odebrania paczki. Sklep kontaktuje się także w tej sprawie z klientem celem wyjaśnienia podczas rozpatrywania zwrotu.
W przypadku chęci odstąpienia od Umowy sprzedaży pobierz > FORMULARZ ZWROTU < a następnie otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem nadaj do Paczkomatu: JAW17M
E-mail: biuro@milagro-store.pl
Tel.: 727 553 316 (numer przypisany do aplikacji InPost)
- nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem
- nie przyjmujemy paczek wysłanych w inny sposób niż do Paczkomatu
- każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony
- WAŻNE! Bardzo prosimy o dostosowanie opakowania do rozmiaru ubrania (nie upychanie produktów w małe kulki itd.)
- koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący
NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTÓW OSOBISTYCH
Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu (jeśli przypada on w weekend lub po godz. 16.00, licząc od najbliższego dnia roboczego).
Uwaga! Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej zwrotu (imię i nazwisko) oraz dowód zakupu dołączony do zamówienia.
Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
REKLAMACJA
Jeżeli otrzymany towar jest zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem, niezwłocznie należy Nas o tym powiadomić drogą mailową, by otrzymać formularz reklamacji.
W przypadku reklamacji, otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu należy odesłać na adres wskazany przez Sklep przy przesłaniu formularza reklamacji
- nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem
- każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, MILAGRO STORE zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji
- koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący - zostanie on zwrócony wraz z pozostałymi kosztami transakcji. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
MILAGRO STORE ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.