FAQ
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Nie, aby złożyć zamówienie w Naszym sklepie nie trzeba się rejestrować i można dokonać zakupu bez rejestracji.
BRAK POWIADOMIENIA O ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA - CO TO OZNACZA?
W takiej sytuacji prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM. Jeżeli jednak i tam nie ma żadnego powiadomienia, to najpewniej zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny e-mail podczas rejestracji. W takiej sytuacji prosimy o kontakt drogą mailową na adres e-mail: biuro@milagro-store.pl
JAKI JEST STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA? KIEDY ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ZREALIZOWANE?
Ważne
O każdej zmianie statusu realizacji zamówienia informujemy poprzez wiadomość e-mail na podany adres mailowy. Czas realizacji zamówień to zwykle 5 dni roboczych (w wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może się wydłużyć do 14 dni). Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia przez firmę kurierską (1-3 dni robocze).
Zwracamy się z serdeczną prośbą, by nie dopytywać mailowo/telefonicznie itd. o zamówienie i jego wysyłkę, jak również nie kierować do Nas wiadomości z krzywdzącymi opiniami na temat sklepu przed upływem 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, ponieważ składając je wyrażają Państwo zgodę na warunki Regulaminu oraz podane informacje na temat czasu realizacji zamówień. Rozumiemy, że chcieliby Państwo otrzymać zakupy jak najszybciej, dlatego dokładamy wszelkich starań, by wszystkie przesyłki były wysyłane w miarę możliwości w jak najkrótszym czasie, jednakże ten konkretny czas realizacji zamówień jest podany nie bez przyczyny. Oczywiście bierzemy pod uwagę prośby o szybszą wysyłkę, ale nie zawsze jesteśmy w stanie przychylić się do tej prośby - jeżeli więc zdarza się, że zależy Państwu, by przesyłka dotarła jak najszybciej, to najlepiej zawsze upewnić się przed złożeniem zamówienia, czy uda Nam się w podanym czasie je zrealizować, by oszczędzić sobie rozczarowań a Nam niemiłych sytuacji.
Warto także przed wysłaniem do Nas wiadomości sprawdzać zakładkę SPAM w skrzynce mailowej, ponieważ nieraz zdarza się, że właśnie tam trafiają powiadomienia od Nas na temat zamówienia.
CZY MOŻNA DOKONYWAĆ ZMIAN W SWOIM ZAMÓWIENIU?
(zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy)
W zależności od etapu na jakim jest zamówienie. Jeśli zamówienie nie ma jeszcze statusu WYSŁANE jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt drogą mailową na adres: biuro@milagro-store.pl lub odpowiadając na pierwszego maila otrzymanego od nas po złożeniu zamówienia.
DLACZEGO MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ANULOWANE?
Na opłacenie zamówienia czekamy 3 dni robocze. Jeżeli wpłata do Nas nie dotarła, po 3 dniach system automatycznie anuluje zamówienie.
CZY MOGĘ POŁĄCZYĆ SWOJE ZAMÓWIENIA?
Istnieje taka możliwość we wstępnych statusach realizacji zamówienia. W celu ustalenia połączenia należy skontaktować się z Nami drogą mailową.
W JAKI SPOSÓB MOGĘ ANULOWAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?
Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest zamówienie.
Jeżeli zamówienie nie ma jeszcze statusu SPAKOWANE można anulować zamówienie odpowiadając na maila z informacją o przyjęciu złożonego zamówienia. Zamówienie uznać można za anulowane w momencie otrzymania od Nas maila potwierdzającego anulowanie. W przypadku braku potwierdzenia, zamówienie jest aktualne, co oznacza, iż nie mieliśmy już możliwości je anulować.
Jeżeli zamówienie ma status SPAKOWANE lub jeżeli zostało już przez Nas wysłane niestety nie ma już takiej możliwości.
CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE?
Niestety nie ma możliwości osobistego odbioru.
CZY SĄ DOSTĘPNE KARTY PODARUNKOWE?
Oferujemy Państwu możliwość kupna karty podarunkowej w kwocie: 50 zł, 100 zł, 150 zł, 200 zł, 250 zł, 300 zł na stronie Naszego sklepu w zakładce "Karty Podarunkowe". Istnieje możliwość kupna karty na inną kwotę niż podane, w razie takiej potrzeby prosimy o kontakt: biuro@milagro-store.pl. Kartę przesyłamy drogą mailową, jednakże na prośbę Klienta istnieje możliwość przesłania Karty Podarunkowej na wskazany adres za dodatkową opłatą. O chęci otrzymania Karty Podarunkowej w formie fizycznej należy poinformować Nas przy składaniu zamówienia (okienko: komentarz do zamówienia) lub drogą mailową.
Szczegółowe informacje o sposobie realizacji karty otrzymasz w e-mailu/paczce wraz z zamówioną kartą.
CO TO SĄ KUPONY RABATOWE?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy Naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
NIE OPŁACIŁAM/EM SWOJEGO ZAMÓWIENIA. GDZIE ZNAJDĘ LINK DO PŁATNOŚCI LUB NUMER KONTA?
Jeżeli wybrano szybki przelew ING iMoje, klient zostanie przekierowany na stronę płatności. Należy wybrać swój bank, zalogować się do konta w banku i opłacić zamówienie.
Jeżeli strona płatności zamknęła się, a klient nadal chce skorzystać z płatności iMoje - prosimy o kontakt mailowy, wyślemy link do płatności.
UWAGA! Nie ma obaw przy logowaniu się do konta - Nasza strona posiada certyfikat SSL świadczący o tym, że strona jest bezpieczna, a przesyłane za jej pomocą dane odpowiednio szyfrowane.
Jeżeli wybrano płatność przelewem tradycyjnym, Nasze dane zostaną wyświetlone w ostatnim etapie składania zamówienia. Jeżeli przypadkiem strona się zamknęła, podajemy Nasze dane:
Płatności za zakupione towary można dokonywać na numery kont bankowych:
ING: 11 1050 1588 1000 0097 1487 7280
przelewy zagraniczne:
IBAN: PL 11 1050 1588 1000 0097 1487 7280
SWIFT CODE: ING BPL PW
Należy skopiować wszystkie dane i zrobić przelew na wskazany numer konta. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia. Proszę pamiętać, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 3 dni. Płatności wykonywane przelewem tradycyjnym są księgowane ręcznie, po zaksięgowaniu wpłaty wyślemy maila z potwierdzeniem wpłynięcia środków.
CZY MOŻNA USTALIĆ KONKRETNĄ GODZINĘ DOSTAWY?
Firmy kurierskie to firmy zewnętrzne, dlatego też mamy ograniczony wpływ na ich pracę. W celu ustalenia konkretnej godziny odbioru proponujemy kontakt z firmą kurierską.
JAKIE SĄ DOSTĘPNE METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY?
W naszym sklepie za swoje zamówienie można zapłacić: przelewem tradycyjnym oraz za pobraniem. Przesyłka dotrze za pomocą Kuriera lub Paczkomatu InPost.
MOJA PRZESYŁKA ZOSTAŁA USZKODZONA. CO MAM ZROBIĆ?
W sytuacji, gdy przesyłka została doręczona przez kuriera, klient ma obowiązek upewnić się przy kurierze z jej stanem.
Jeżeli zauważono, że przesyłka mogła zostać uszkodzona należy spisać jeszcze przy kurierze Protokół Zniszczenia paczki i oddać ją kurierowi.
W momencie, gdy nie zgłosi się tego faktu natychmiast przy kurierze nie ma już możliwości reklamacji przesyłki.
CO ZROBIĆ Z NIEZGODNYM ZAMÓWIENIEM?
W przypadku otrzymania niezgodnego zamówienia, należy wysłać do Nas wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem otrzymanego. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar.
CZY WYSYŁACIE ZAMÓWIENIA ZA GRANICĘ?
Istnieje taka możliwość. Cena przesyłki zależy od kraju docelowego. Jeżeli na liście nie ma Twojego kraju, prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia kosztów przesyłki: biuro@milagro-store.pl
ROZMIARY I SKŁADY MATERIAŁÓW
JAK WYBRAĆ ODPOWIEDNI ROZMIAR?
W karcie każdego z produktów znajdują się podane przez Nas wymiary dla poszczególnych rozmiarów.
JAK SPRAWDZĘ SKŁAD MATERIAŁÓW?
Składy materiałów można sprawdzić w karcie produktów, gdzie podane są wartości procentowe poszczególnych materiałów w składzie.
DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW
CZY BĘDZIE PONOWNIE DOSTĘPNY DANY MODEL/KOLOR/ROZMIAR?
Zalecamy do zapisania się na powiadomienia o ponownej dostępności produktu, dzięki czemu, gdy będzie dostępny wyślemy taką informację bezpośrednio na maila. Zapisać się na powiadomienie można na karcie produktu klikając w okienko "Powiadom mnie o ponownej dostępności" i podając swój adres mailowy.
CZY PRODUKTY MOŻNA OBEJRZEĆ LUB PRZYMIERZYĆ PRZED ZAKUPEM?
Niestety nie ma takiej możliwości. Jednakże proszę pamiętać, iż każdy Towar można wymienić w miarę dostępności innego rozmiaru lub zwrócić.
ZWROTY / WYMIANY / REKLAMACJE
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ KUPIONĄ RZECZ?
Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia oczekiwań można go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Koszt odesłania zwracanego Towaru ponosi Klient.
Klient zwraca produkt w takim stanie, jaki otrzymał. Jeżeli produkt zawiera brak np. w postaci paska, sklep kontaktuje się w tej sprawie z klientem celem wyjaśnienia podczas rozpatrywania zwrotu.
Uwaga! Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej zwrotu (imię i nazwisko).
Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
CO ZROBIĆ, ABY ZWRÓCIĆ PRODUKT?
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, pobierz FORMULARZ ZWROTU w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE, a następnie otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem nadaj do Paczkomatu: JAW17M
- nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem
- każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony
- WAŻNE! Bardzo prosimy o dostosowanie opakowania do rozmiaru ubrania (nie upychanie produktów w małe kulki itd.)
- koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU OSOBIŚCIE?
Niestety nie ma możliwości zwrotów osobistych. Aby zwrócić produkt, należy postępować zgodnie z punktem wyżej.
CO ZROBIĆ, ABY WYMIENIĆ PRODUKT?
Wymiana w Naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Należy odesłać do Nas ubrania wraz z formularzem zwrotu zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi zwrotów. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.
ILE CZASU MAM NA ZWROT PRODUKTU?
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki, co oznacza, że aby zachować termin, należy odesłać ubrania w ciągu tych 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przesyłki.
CZY MOJA PACZKA ZE ZWROTEM JUŻ DOTARŁA?
Nie informujemy klientów o dotarciu do Nas zwrotu. Wysyłamy jedynie powiadomienie o tym, że zwrot został rozpatrzony i przyjęty na adres e-mail klienta przypisany do zamówienia.
Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu (jeśli przypada on w weekend, licząc od najbliższego dnia roboczego).
KIEDY OTRZYMAM PIENIĄDZE ZA ZWRÓCONE PRODUKTY?
Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu przyjęcia zwrotu, o którym klienci są informowani drogą mailową.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ RZECZY Z WYPRZEDAŻY?
Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie towary. Proszę pamiętać, że zwracane produktu powinny być w nienaruszonym stanie i zawierać wszystkie metki.
CHCĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ
Jeżeli otrzymany towar jest zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem, niezwłocznie należy nas o tym powiadomić drogą mailową, by otrzymać formularz reklamacji.
W przypadku reklamacji, otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu należy odesłać na adres wskazany przez Sklep przy przesłaniu formularza reklamacji.
- nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem
- każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, MILAGRO STORE zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji
- koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący - zostanie on zwrócony wraz z pozostałymi kosztami transakcji. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
MILAGRO STORE ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.